Het artikel is in uw 
winkelmand geplaatst.

FAQ

Steun ik met mijn aankoop Hulphond Nederland?
Ja, de opbrengst komt ten goede aan Hulphond Nederland.

Wie is Hulphond Nederland?
Hulphond Nederland helpt mensen met een fysiek of geestelijke zorgvraag door de inzet van een hulphond. Kijk voor meer informatie op: www.hulphond.nl 

Hoe bestel ik een artikel?
Bestellen bij www.hulphond.shop.nl doe je zo:

Artikel(en) in winkelwagentje leggen
Zoek het artikel dat je wilt kopen en leg het in je winkelwagentje. Wil je verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in je winkelwagentje liggen. Als je meteen wilt bestellen, ga je naar je winkelwagentje. 

Bestelling controleren
Check je bestelling en druk op 'naar volgende stap'. Vul vervolgens je profiel in en druk op verzenden.
Controleer je gegevens en klik op 'bestelling plaatsen'.

Betalen en afronden
Je kunt betalen met iDEAL. Klik op ‘Betalen’ om je bestelling af te ronden.

Wanneer wordt mijn artikel geleverd
- Artikelen worden verstuurd binnen 2 werkdagen.
- Het versturen van artikelen naar een postbus is niet mogelijk
- Verzendkosten zijn gebaseerd op verzending binnen Nederland. Verzenden buiten Nederland is in overleg mogelijk. Mail hiervoor naar

Heb ik garantie op mijn artikel?
Op alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door reparatie of terugbetaling van je aankoopbedrag.

Wat moet ik doen als mijn artikel niet aan mijn verwachting voldoet?
Bij aflevering van de bestelling heeft de spaarder de verplichting te onderzoeken of de artikelen aan de verwachting beantwoorden. Eventuele gebreken dienen zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen aan de klantenservice van Hokra kenbaar te worden gemaakt. Indien er sprake is van gegronde redenen ten aanzien van het gebrek, zal de klantenservice zorgdragen voor vervanging van het artikel. 

- Wanneer niet binnen de gestelde termijn wordt gereclameerd, wordt geacht het artikel als akkoord te hebben bevonden.
- De zichttermijn na levering is 5 werkdagen. Binnen deze termijn is men gerechtigd de artikelen op eigen kosten te retourneren. De artikelen dienen ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking te worden teruggestuurd. 
- De verzendkosten zullen bij het retourneren van de totale order, binnen 7 werkdagen, voor rekening zijn van de koper. Zodra het artikel retour is ontvangen en volgens de hierboven beschreven voorwaarden, zal het aankoopbedrag worden geretourneerd. Voor het retourneren van artikelen wordt verzocht eerst contact op te nemen met de klantenservice van Hokra.
- Afwijkingen bij artikelen in kleur-, type-, tekst en/of prijswijzingen voorbehouden.

 Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
www.hulphond.shop.nl is een samenwerking tussen Hulphond Nederland en Hokra. Hokra is verantwoordelijk voor de uitvoering van de levering. E-mailadres klantenservice: of telefoonnummer: 0183-587414.

Het artikel is in uw 
winkelmand geplaatst.